2008年12月6日 星期六

A message to the world!!



最近嗰blog太物欲横流, 系时候检讨下.

10 則留言:

eric 提到...

要刺激經濟嘛。

Betty 提到...

刺激经济呢D需要大量资金0既野, 等hana 来啦......哈哈!!!

卡臣 提到...

PEACE TO THE WORLD!!!

聶秀康 提到...

what a great pity...

雪山飛狐 提到...

你转汰都转得几快, 刚写了鞋跟手袋然后就变成这个。

匿名 提到...

瓶仔,救命...網友剛send了妳教youtube post in blog's method 但失敗了...教教我吧! 3 ear

Betty 提到...

3 ear,

哎, 无可能会失败哦....你有无转去html的版面? 如果在"撰写"版面, 你是无法看到embed code 的.

此外, 如果youtube embed 你post 落去blog 新建帖子不能够show 晒整段 code的话, 你先copy 一次落 WORD, 然后再由WORD 抄落嗰 blog到. 有时候嗰 blog 有 bug 都不奇.

Betty 提到...

Desertfox:

系吖, 我性格分裂的嘛...哈哈!!!

聶秀康 提到...

我的是notebook來,吾知word係是乜冬冬...我試過將embark抄落去又比佢話個碼係錯...,我click 右上角修改連結係冇反應的,所以用了左邊小工具的連結,打晒embark code落去佢就話我錯碼了,係未冇'word'係失敗架?

Betty 提到...

word, excel , powerpoint, access 是 office 的tools.

word 是用来打字哦, 你无吗?

无的话开附属应用程式里面的 wordpad, 呢个跟 window, 一定有.

Anyway, 一般来讲, 只需要将youtube embed 直抄落去message box, 好似我之前教甘就OK. 只系当你抄落去message box 出现问题, 才需要先抄一次落wordpad, 然后才抄落message box.

但留言, 就不容许你抄 youtube embed 啦, 会出现"Tag is not allowed" 字样.

如果你想用slide 嗰D function, 好似我post 嗰D 相片集甘, 就要改少少 code, 否则就会出现 "Tag is not closed".

我本身都系唔识呢D code, 只系观测下佢的pattern 而得出一D 心得, 抄出来之后知道要点改. 但如果问题太复杂, 我就唔识啦.