2008年12月16日 星期二

婚沙背后


即将结婚的朋友与男朋友的生活细节难以协调, 所以经常吵架甚至打架. 但毕竟吵闹经年, 日子仍得过下去. 酒席已经订好了, 难道为了谁扫地多些/谁应该洗衣服/谁负责丢垃圾这些小事而分开吗?

如果一个男人, 坚持所有家庭开支都要一人一半, 但大部分家务事要求女方负责, 而且宣称: "不能接受男人要做家务." 这样的人究竟嫁不嫁得过呢?

身为三十岁的中女, 我们对另一半的要求, 是否要将货就价, 只期望男人不嫖/不赌/不烟/不酒就算呢?

36 則留言:

匿名 提到...

點解你搵d圖成日都咁正既?
將貨就價呢個問題其實好個人, 有些人唔可以無伴, 幾唔掂只要係男人, 就求求其其都照殺.
如果將來個男人斤斤計較, 日日為d小事攪到家嘈屋閉,我情願唔嫁好過嫁!

Betty 提到...

善用google. 哈哈哈!!!

匿名 提到...

多謝多謝!! ^^

篤篤篤撐 提到...

家務既野好易解決: 你唔好搞佢, 佢自然唔會搞你, 最後邊個忍不住就邊個做 !!

匿名 提到...

如果富貴d, 咪請鐘點工人做!

Betty 提到...

嗰男仔自己不做, 又觉得无法忍受脏和乱, 结果闹嗰女仔做乜唔做家务, 你又点睇?

Betty 提到...

自由行:

其实每个星期都有工人做大部份清洁工作. 只是日常一些轻巧野, 例如洗衣服(用洗衣机)及晒衣服, 每日煮饭及洗碗, 收拾床铺之类.

匿名 提到...

Oh...呢d家務好"輕ken", 都要推黎推去?
一係咁, 衫拎落街洗, 飯以後唔煮, 買外賣, 床舖..訓醒把張棉胎攤開佢, 入面點亂都無人知....哈哈!

Betty 提到...

其实单野, 已经脱离左究竟做不做家务及边个做家务甘简单.

现在呢嗰case, 男方及女方职业相同而且收入相当, 男人要求女人所有钱银0野一人一半是无可厚非. 那么既然大家是生活上的partner, 其他事情也理应是大家共同负担. 单方面要求女方承担所有家务, 这是明显的不合理.

悲哀的是, 进身中女之后, 选择不多, 为了一纸婚书, 生儿育女的期望, 可能就要避逼忍受这些不平等条约.

Betty 提到...

自由行:

你的提议, 男方不接受吖.

匿名 提到...

中女還中女, 為左一紙婚書+生兒育女既期望, 咁...一係受一係唔受. 外人都愛莫能助.
再唔係快快生個寶寶, 然後請番個賓賓, 咁就一天都光晒!

Betty 提到...

无错, 同所有感情事一样, 外人系无法解决问的.

今日可以为了摺床单发生问题, 生完BB后一样可以为子女教育方针产生问题.

问题只会不停出现.

L L 提到...

唓,家務?濕碎喇,差唔多我做晒!

匿名 提到...

你2個仔唔就範, 而你又唔願請工人o者...哈哈

匿名 提到...

>问题只会不停出现.

所以呢張contract真係唔可以亂簽!

L L 提到...

我犯賤呀!出左名賓佬!

Betty 提到...

哈, 校长, 你老婆好幸福哦.

其实重点不是边个做家务的问题. 假设男女双方都非常喜欢做家务, 争住来做, 甘一样会有问题.

就我个人的性格来讲, 可以预见到一些问题. 我喜欢某些特定的摆放方法. 就算遇到校长这些愿意一力承担家务的男人, 但如果不是按照我放东西的排列次序, 我一样会爪狂.

最近的例子, 就是父亲将我三个书架上的书拿出来扫尘. 结果他将那些书按照高矮来排(我是按作者及内容来分类). 这令我非常生气 (那种怒火是难以控制及无法形容的强烈!!!). 结果虽然当时已经是凌晨十二点几一点, 我都要重新把所有书排列好才能睡.

聶秀康 提到...

我由細到大都吾多洗理屋企野,但呀娘教落女人家務可以吾做但一定吾可以吾識做,因為第時嫁左人有工人服待都要知佢識吾識家務,如果要自己落手落腳就吾洗剎時間拿手吾成世.
不過我都幾享受做家務,兩個人如果為了分配家務而吵架...那婚姻好像有點化學喎.

Betty 提到...

我都喜欢自己收拾东西.

大家能否在做家务的问题上达成共识, 某程度反映了两个人是否夹.

L L 提到...

哈,做家務都可以成為論壇,都幾犀利!

我老婆?以前嗰個還是嚟緊嗰個?

Betty 提到...

我地几个坐响度都可以就住几个topic 做talk show 架.... 哈哈哈....

校长肯做家务, 做你老婆系呢方面就一定系幸福架. 其他方面你能否满足人地呢, 我就唔敢讲啦.

Betty 提到...

校长是否能够各方面都能够满足老婆? 如否的话, 有那方面需要改善? 那些做的好的地方可以拿出来做示范? 这些事, 如果校长愿意,都可以开个论坛探讨一下.

紫天蠍 提到...

我覺得個男仔唔似鐘意你個FRIEND囉...又或者呢個男仔可以話完全嫁唔過.

篤篤篤撐 提到...

那些做的好的地方可以拿出来做示范?
>>>>X2

自由行 提到...

>校长是否能够各方面都能够满足老婆? 如否的话, 有那方面需要改善? 都可以开个论坛探讨一下.

舉腳贊成!!

L L 提到...

滿足?我點鬼知,女人的聲音都唔知邊次真邊次假,或者次次真,次次假。

你都係女人,你清楚過我!

Betty 提到...

真作假时假亦真.

男人的大话与女人的谎言一样难以辨别真假.

若缺齋老人 提到...

瓶子兄咪玩啦,從事會計既女性點會搵唔到另一半?

WYJIMMY 提到...

這是很主觀問題, 放低/減低你的要求, 咁要問你要求有幾高?

要揀另一半, 你係想與一個理想對象, 一同生活, 抑或年晚煎堆, 人有我有? 中女不來找, 到老女便不易找?

在香港, 我算是很小年紀便結婚(剛做會計不久), 都十多年, 剛剛才有小朋友, 過了十年的無子女夫妻生活, 一起並不是為什麼, 覺得一起生活好一點, 便選擇這條路吧!

我是獨子, 單親家庭, 由小對婚姻沒期望, 不喜歡小孩子, 小時候還童言無忌, 對老父說我沒四十歲也不結婚, 我不會為他生孫子, 誰料, 全部做不到...

結婚後, 我都很明確不想要小朋友, 但也要為另一半著想而生了...

這了一大堆話, 只想講: 緣來, 你自然不到你不結婚, 對象是不用找的(除非你將自己閣之高處, 拒絕所有追求者), 無必要刻意去制訂一個要求給自己, 我對象要什麼樣, 我深信 90% 以上的人, 終老的對象絕對不是他最初的想像。

回齋老:

你講呀? 我仲有唔少同學(會計)等我攪遠足, 識男仔, 我都頭痛緊仲有咩男性前輩四十歲未結而想找對象結婚....

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

呢单 case 的朋友是医生.

>>>從事會計既女性真系好多搵唔到男人哦. 我手上大把货.

Betty 提到...

WYJIMMY:

好多时候嗰问题, 就系唔肯降低要求咯.

若缺齋老人 提到...

我手上大把货 <- 都話你大把男人! XD

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

你误会啦, 我手上大把货的意思, 是大把老处的女性朋友吖.

WYJIMMY 提到...

回小瓶子:

其實我要求簡單一d 囉, 一齊舒服就得囉... 會點先叫舒服? 好個人了...

唉... 真係好多男人唔識做家務, 老實, 唔係我因為是獨子, 我爸爸係帶子洪郎, 可能我都唔識做, 但如樓上咁講, 有細路, 兩公婆出去做野, 咁好多家務都係工人攪... 不過管理工人又係一項艱巨工作, 比番公司管下屬還是難... 都係一起去面對..

回:齋老

就係男人冇貨, 女性有貨, 但佢地都有要求... 不過簡單D, 攪得掂自己就夠, 講野唔好咁悶囉...

若缺齋老人 提到...

瓶子兄/Jimmy兄:話晒小弟都係做會計出身,點解我完全唔覺既?

若缺齋老人 提到...

For your reference: http://leehangkei.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=237801