2008年12月18日 星期四

回应: 如果她是當會計師,不愁嫁杏無期?

近年香港女士大嘆難找另一半。但我可以大膽告訴妳,如果妳是當會計師,妳遇到的問題可以比其他人少一半。

原因未必是因為會計師特別漂亮 (當然,我不排除這個可能性),而是因為會計師接觸異性的機會,較其他行業為高。

讓我將鏡頭指向大學畢業的時空。當時,一班廿歲出頭的年輕人,在大學裡有心儀對象的,早已成雙成對。未有對象的,矛頭就要直指商業社會,向一群在職人士埋手。

會計系的畢業生,順理成章,大部分會到各大小會計師行實習。這一來,是匯集了各大院校本地、海外年紀相若年輕小伙子。

第 一、二年的工作,是到各中港公司核數。這類小組分工,每次是跟不同的同事組合拍檔,每次工作的時間長短、地方環境又不一樣。今日可以在杭州呆上六個月,下 次又可以在重慶留守半年。幾名後生仔女,流落異鄉,朝早在客戶工廠裡砌schedule,夜晚在酒店房繼續寫report。 這種敵愾同仇、患難見真情的team work精神, 比大學裡單打獨鬥, 更能日
久生情。

而且,女士們在會計師樓遇上的,還有比自己年長幾年的才俊經理。這些三十以下、月入幾萬,生活較為安定的專業人士,絕對是理想的另一半。在市場上,這批男士已經是搶手貨色,而在會計師樓工作的女士更加是近水樓台,佔盡先機。

還未計劃轉工的,這行流動性高,兩三年轉一次工,接觸的人亦相應增加,使得機會也隨之增加。

就這樣,各大會計師樓便成為了各位青年男女找尋另一半的福地。年輕女士,假如害怕香港男女不平衡會影響出嫁的機會,選擇入讀會計系,幸福就較有保證了

撰文:龔耀輝.年青會計師協會
见到呢篇文, 真系忍不住要出句声, 会计业一向男少女多, 要成功钓到经理级的男会计师, 需要过五关斩六将, 各种辛酸实在是不足为外人道. 眼见许多未婚或已婚男Senior Manager / Partner, 在会计师行系度食又系度屙, 每年都有几十位新鲜佳麗任君选择, 过两年捱残了马上飞掉换新人. 年轻女士, 假如害怕香港男女不平衡會影響出嫁的機會, 選擇入讀會計系, 你就死定了.
年轻男士, 假如你想利用香港男女不平衡會而增加偷吃機會, 選擇入讀會計系, 把女就較有保證了.

23 則留言:

篤篤篤撐 提到...

早知就讀會計la.....

Betty 提到...

阴谋论D 0甘讲, 龔耀輝系米想再吸引多D 女入读会计系, 等佢同佢D 兄弟多D 女沟先?

匿名 提到...

好在你講一講, 唔係我即刻要搵~公~跳~槽~!
做茶水亞姐我都無所謂架!

若缺齋老人 提到...

小弟做咁耐會計都搵唔到,在會計界真係(available)男多女少...

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

很奇怪, 难道我们是身处不同星球? 或是, 大家都身处地球, 但不同时空吗?

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

我觉得, 我地应该搵Stephen Hawking 来用科学的观点来解释呢个现象. 哈哈哈哈!!!

匿名 提到...

一個話女多男少, 一個就話男多女少, 邊個至真呀?????????
啊....咁又要搵~公~跳~槽~呀!!! 哈哈

Betty 提到...

曾任权: 我要做好呢份工!

港女: 我要嫁嗰好老公!

港男: 无女要我好荫公!

小瓶子: 我响blog 度发up疯 !

自由行: 搵到工就去庆功!

若缺齋老人/陳潢: 就来出国好轻松 !

篤篤篤撐 提到...

若缺齋老人/陳潢係話available既男多女少, 即係話可1能係女多, 不過比人溝曬....

匿名 提到...

>自由行: 搵到工就去庆功!
承你貴言! 多謝你!!^^

Betty 提到...

篤篤篤撐:

甘我手上嗰班会计界老处, 从来未发过市,又点计先?

呢个甘奇怪的市场学问题, 可能要找一个可靠的经济学家解释一下.

匿名 提到...

>甘我手上嗰班会计界老处, 从来未发过市~

咁大鑊...你公司d"貞節牌坊"咪掛到成牆都係???
可能要x玲玲擺番個桃花風水局

p.s. 講下笑, 唔好嬲!

Betty 提到...

正所谓: 命里有时终需有, 命里无时莫强求 !

聶秀康 提到...

家下都冇乜順盤架啦!
而且世界吾同左獨身都可以活得精彩過得他條,伴侶ge野好的是生活伙伴否則係惡夢一個,相愛容易相處難.我吾介意一個人最怕複雜關係攪亂我D生活作息,工作巳夠累了.

篤篤篤撐 提到...

手上嗰班会计界老处
>>>HK 邊有o甘多老處 ?

若缺齋老人 提到...

篤篤篤撐兄:

會計女性係一邊大叫冇男人、一邊將睇唔上既男仔個口拗開再塞以檸檬...

Betty 提到...

篤篤篤撐:

真系有的...我知道嗰case, 有人结婚后, 都仍然系处女.

中產管數男 提到...

寫呢篇文一定係白痴,你罵得佢岩,我buy你

Betty 提到...

Audi 計數佬:

多谢支持....

But anyway, 龔耀輝几靓仔, 佢再选垃圾会的话, 我会再投佢一票的.

中產管數男 提到...

不過佢eq太低,做垃圾會議員,eq一定要高

紫天蠍 提到...

其實我有好多男同事/朋友,佢地都係SINGLE, 我問佢地現在不是女多男少,應好易揾到個女朋友.
但佢地話女多男少根本係包埋D 唔同AGE GROUP/EDUCATION BACKGROUND 既人。所以合格可以做女朋友的人係好少。
而我有些做AUDIT的女仔朋友,老實講,佢地個樣唔算特別標緻,但佢地話要個男友有以下條件:

(1)高過佢(個女仔應該有5呎六寸)
(2)人工要多個佢(一個有50K/MONTH,一個就70K/MONTH)
(3)要靚仔(個女仔都29)

老實講MEET 到呢Dquality既男人,除左明星,我真係冇見過囉.

Betty 提到...

做生意嗰D 人米 meet 到咯....

嗰问题系, 生意人通常比较多机会偷吃.

Betty 提到...

Audi 計數佬:

哦? 我不知道他EQ 低哦, 什么事情令你觉得他EQ低?

不过讲真, 垃圾局话明系垃圾局, 选什么人入去我觉得无所谓啦, 做唔做野系其次, 最紧要有样睇/有戏睇吖嘛.