2008年12月24日 星期三

圣诞快乐



最近在BLOG玩了许多gimmick野, 现在差不多连好好写一篇文章都无法做到. 一写东西, 就有些诗/歌词杀入脑海. 例如这首歌:
to the world! 海啸 has come;
Let earth receive the pain ;
Let every heart prepare the poor,
and 股市 and 楼市 sink,
and 股市 and 楼市 sink,
and 股市, and 股市 and 楼市 sink.
普世惊震 海啸来
大地众生贫困
惟愿众心预备饥荒
世事变幻无常
世事变无常
世事世事无常

究竟我现在写什么呢? 我自己都不太清楚, 反正圣诞节, 想写一些东西祝大家身体健康, 圣诞快乐.

孤家寡人的我, 可幸有一班朋友一起欢度佳节, 而你又有些什么节目呢?

PS: DenzelMag 影了一些很美丽的圣诞装饰, 我偷来点缀一下我的BLOG.

24 則留言:

自由行 提到...

聖誕快樂!! ^^

唔係呀! 你作d歌呀詩呀好正呀!! 期待o黎緊有更多新作! ^^

Hana 提到...

Wish you and your family a Merry Christmas!

Betty 提到...

自由行/ Hana:

多谢 !


我认识的诗都差不多用尽啦... 看来要拿着唐诗三百首再温习一番啦.

L L 提到...

小瓶子:

聖誕快樂呀!

祝你健康日進,心想事成!

馬沙 提到...

小瓶子,

提早同你講句Merry X’mas

巴黎旅客 Voyageuse de Paris 提到...

快樂聖誕呀小瓶子!

Betty 提到...

Joyeux Noël à tous !!

若缺齋老人 提到...

孤家寡人的我 <- Mispre~

Betty 提到...

若缺齋老人/陳潢:

你是否想讲 misrep (misrepresentation) ?

火女 提到...

Merry Christmas!

lowbscouple 提到...

各位聖誕快樂 ^^v

哥斯拉 提到...

Oh,首歌每幾年也可重播一次,太應市了。

祝聖誕快樂,股市快上。

C.M. 提到...

小瓶子,祝你聖誕快樂,來年搵多d...(男朋友)

聶秀康 提到...

Bottle仔
聖誕快樂啦...!
大腦快樂因妳時常要用腦創作,帶給我們很多歡樂

Betty 提到...

海火火女:
第一次见, 多谢.

C.M.:
>>>> 小瓶子,祝你聖誕快樂,來年搵多d...(男朋友)

承你贵言!!

Betty 提到...

李小龍:

哈... 经济循环逃不了, 避不过.

黑人 提到...

聖誕快樂!

雪山飛狐 提到...

Merry Christmas!

I wish you a prosperous 2009.

梁奕 提到...

小瓶,
你整到我D相好靚,謝謝^^!
聖誕快樂...Merry Christmas!!!

市場維京人 提到...

Merry X'mas!
今日嘅最佳節目竟然係攞埋 D 嘢返屋企做!
Cheers!
:)

佚名 提到...

小瓶子:
聖誕快樂啊!

篤篤篤撐 提到...

Merry Christmas!!

eric 提到...

聖誕快樂!

Betty 提到...

Denzel Leung:

你D 相本身靓吖嘛.

市場維京人:

种有野做算好啦.

佚名/篤撐/eric

大家甘话.