2008年12月23日 星期二

香港明愛醫院外發生病人死亡事件


躺在医院外等救援, 去救援的人在医院里等你.
明爱断送了你的生命,你断送明爱名声.

你站在奈何橋上等人救等救人的人在医院门外看你.
明爱送上了你的棺材,你送上明爱

13 則留言:

卡臣 提到...

奈何橋上的人看風景

Betty 提到...

多谢你的suggestion

匿名 提到...

其實正門可以搭lift上急症室, 咁既情況, 仲打999咩,拿拿聲上左急症室, 之後先同佢算帳!
但最攪笑係尋晚新聞話個詢問處職員因為壓力太大, 病o左, 要請病假! 仲要一個部門推一個, 離譜呀!

Betty 提到...

我系詢問處嗰职员, 都不够胆返工啦, 比D记者影完变成过街老鼠.

匿名 提到...

我係詢問處個職員, 呢一刻驚以後都唔駛返都d~~

Betty 提到...

唔返明爱, 都可以去其他地方做, 最大镬系, 扬左嗰名, 就边度都唔请...

匿名 提到...

我諗個詢問處職員諗都無諗過咁大鑊! (日日都係咁答, 答左幾十年呀!..我估)

篤篤篤撐 提到...

其實諗深一層, 事件是否真的如此黑白分明 ?

睇下個location, 那裡其實不是急症室門口, 只不過是e院在1腳的一個入口, 距離急症室5-8分鐘。
當時, 那位文員要判斷的是call醫生快還是call白車快. 醫生由急症室執齊野落黎, 至少10分鐘, 而且可能急症室唔夠e生....佢整個訓練既mindset, 就係call 999最快, 於是......

我家人住在威爾斯隔離, 有晚有事, 結果都係call 999, 用左15分鐘 才有白車, 當時她也沒意識自己過去 (5分鐘路程)

將心比己, 逆地而處, 我如果夠冷靜, 我會在call白車同時call 急症室。(我估最後應該雙方同時到達)

成件事:
1. 那個入口不是e院門口, 但令人錯覺以為那裡會有e生當值
2. 作為 一個普通出入口, 放一個文員當值把鬼咩!應該放一個保安員 (等人知道係出口而冇醫護人員當值, 免得misleading), 或作為門口, 放多一兩個醫護人員。
3. 該位文員應變不足...

當時其實最快做法, 應該係有人通知傷者上番車, 直駛急症室門口。

Betty 提到...

篤篤篤撐:

我都同意你讲法, 嗰文员其实应最大问题系衰冷漠, 如果他当时好肉紧地帮嗰病人, 叫嗰病人先call 999, 另外自己再call 急症室, 甚至叫多嗰staff 来帮手, 然后自己跑上急症室叫医生. 甘样做就算嗰病人最终都系死左, 人地家属知道你已经尽晒力, 会掉返转头感激你添.

现在死者嗰仔系话工作人员当时同佢讲: "呢D唔关我事哦, 你call 999啦!" 哗, 大佬, 你响医院做, 急症室响边度, 边度有医生你最清楚啦, 人地十万火急来求你, 你完全无意欲去帮手, 甘样做家属有什么感受?

聶秀康 提到...

我覺得都係人個心太冷漠,如果是我一定會搵其它同事幫忙甚至大叫救命雖然好似好低B作為明愛員工,但人命泥,我情願比人笑低B比醫院高層事後照肺,我承認我係熱血中年,當然明愛我也去過那裡地勢布局係好複雜,外人吾係咁易理解,都係果句我會大叫...搵人幫手.
再回看苦主的兒子,昨天醫管局遲來的道歉他巳接納心中釋放了,那是很正面啊!道個歉令死者家人舒服些應是好事,大部份港人都好講道理的.ps剛有親友進了明愛...希望她早日出院.

Betty 提到...

希望她早日出院 X 2

若缺齋老人 提到...

剛剛睇報紙話條友精神壓力請病假。唔好話我迷信,諗緊佢昨晚半夜有冇聽到敲門聲...

Betty 提到...

听返光明顶, 其实又有少少同情反嗰文员, 可能为左保住份工, 只能按指引办事.....

基本上嗰员工究竟系乜心态, 真系天知, 地知, 佢知, 我唔知......