2008年12月4日 星期四

女人钱, 容易赚


本来去Body shop 打算买一只手霜, 结果因为买满HK$300送HK$50产品, 买满HK$500送HK$100产品. 最后买了:
1. HK$219 SPA Wisdom (冲完凉用)
2. HK$ 229 面部精华素
3. HK$ 109 手霜 x 2
减了HK$100之后, 洗0左 HK$566, 你话女人钱, 几易赚吖.

17 則留言:

L L 提到...

男人錢,就好易呃喎!

你睇吓賭波賭馬啲男人,有邊個唔冇咗啲錢架!

騎騎,哩鋪第一!

Betty 提到...

投资都不见了十个八个啦...D 钱真系好容易就无0左 ~~~

匿名 提到...

唉...賤物鬥窮人~ (我講我呀!)

p.s. 溫書...奄悶中!!

聶秀康 提到...

body shop...吾多夠潤啊!
我乜牌子都用貴平都有.
買野係好開心,錢係搵泥洗,開心就ok la.
我樓下大把鋪頭,過5關至反到屋企.

Betty 提到...

自由行:

你请了假在家读书吗?

我都系在职贫穷, 所以先为了每个月慳几十蚊由PCCW 转 HKBN 之嘛. 不过讲真 HKBN 真系 so far so good 哦.

Betty 提到...

3 ear:

我公司系尖东, 简直是女人购物狂的圣地.

Betty 提到...

我中意body shop 呢隻牌子手霜的味道, 而且无皮肤敏感.

以前我用 The face shop, 手霜好似HK$30, 一大支body lotion 都系HK$40, 好可惜全部The face shop 已经摺晒, 被逼用 body shop 的贵野.

雪山飛狐 提到...

I wonder how long each bottle can last.

聶秀康 提到...

face我都有用的是眉筆的super fans.又平又好用,how about marks spencer,L'Occitane...都吾錯.上一份工成日要去海港城...

佚名 提到...

女人錢係用來呃,男人係自動俾錢(正確係被迫俾錢)

Betty 提到...

哈, 即是賭波賭馬啲男人有强逼症....

聶秀康 提到...

tst east 有乜野好買?

Betty 提到...

嘉连威老道成条街都系衫.

聶秀康 提到...

果D衫太少女啦!小瓶子係少女呢?反而龍城藥房,厚褔街都會去食下野,我層經在港晶中心工作過!

Betty 提到...

3 ear:

熟女衫唔系无, 少D 啦.

自由行 提到...

係呀! 尋日考完, 放監呀!!!
我覺得hkbn 係ok. 不過價錢再平d就好lu..
你返尖東? 我覺得地點唔太方便, 不過真係多野行(岩唔岩一回事)

Betty 提到...

Desertfox:

可以用一个月以上啦. handcream 就用到几个月哦.

自由行:

TST East 离地铁有一段路, 系有D 唔方便, 惟有当做运动咯.