2008年12月18日 星期四

名牌狂潦倒睏街使剩兩蚊捱餓四日

金 融 海 嘯 令 人 深 知 未 雨 綢 繆 的 重 要 , 不 過 時 下 不 少 追 求 名 牌 的 「 潮 人 」 , 無 懼 明 天 先 使 未 來 錢 。 一 名 自 稱 有 購 物 狂 、 名 牌 癮 的 廿 三 歲 青 年 , 難 以 控 制 消 費 欲 淪 為 超 前 消 費 的 犧 牲 品 , 以 致 入 不 敷 支 , 碌 爆 多 張 信 用 卡 欠 下 十 萬 多 元 , 又 向 友 人 借 錢 吃 喝 購 物 , 結 果 眾 叛 親 離 及 因 欠 租 被 房 東 趕 出 街 , 自 稱 身 上 只 剩 兩 元 「 大 餅 」 , 走 投 無 路 下 , 在 長 沙 灣 上 演 穿 名 牌 露 宿 街 頭 、 捱 餓 四 日 的 離 奇 一 幕 , 昨 晨 他 報 稱 飢 餓 難 忍 , 報 警 求 救 及 送 院 診 治 , 求 得 一 碗 熱 麵 , 出 院 後 聲 稱 嘗 試 申 請 綜 援 金 。

全 身 名 牌 露 宿
一 身 光 鮮 打 扮 的 青 年 姓 劉 , 昨 晨 送 院 時 很 難 令 人 聯 想 到 他 淪 為 露 宿 者 。 昨 晨 一 時 許 , 劉 在 青 山 道 欽 州 街 公 園 自 行 用 公 園 收 費 電 話 報 警 求 助 , 報 稱 疑 飢 餓 過 度 腸 胃 不 適 , 救 護 車 到 場 將 他 送 院 治 理 。 當 時 仍 身 穿 西 班 牙 著 名 足 球 隊 巴 塞 隆 拿 球 會 風 褸 、 名 牌 牛 仔 褲 配 相 同 品 牌 眼 鏡 , 留 時 尚 髮 型 及 揹 黑 色 背 囊 , 估 計 裝 身 費 逾 二 千 元 , 但 他 向 記 者 展 示 兩 元 輔 幣 , 自 稱 全 副 身 家 僅 此 而 已 及 四 日 未 有 食 物 落 肚 , 對 於 這 名 神 奇 的 捱 餓 露 宿 青 年 , 引 起 記 者 的 好 奇 。 當 醫 生 為 他 注 射 針 藥 治 理 , 又 給 予 一 杯 營 養 熱 飲 提 供 熱 量 , 在 場 採 訪 記 者 又 贈 送 一 個 杯 麵 讓 他 醫 肚 , 劉 在 醫 院 飽 餐 休 息 後 , 自 行 攜 背 囊 出 院 。

劉 帶 記 者 返 回 他 露 宿 的 公 園 , 並 道 出 他 的 故 事 。 據 劉 稱 , 他 自 己 不 善 理 財 才 淪 落 如 此 地 步 , 他 不 諱 言 酷 愛 購 買 名 牌 衣 飾 鞋 襪 , 又 無 法 抑 制 心 癮 , 以 致 碌 爆 多 張 信 用 卡 , 欠 下 巨 額 卡 數 。

劉 原 與 父 母 及 家 人 同 住 樂 富 , 中 四 投 身 社 會 後 做 過 多 份 工 作 , 年 前 在 一 間 物 流 公 司 任 倉 務 員 , 月 入 有 一 萬 三 千 元 , 收 入 不 算 差 , 但 因 為 過 度 揮 霍 及 碌 卡 先 花 未 來 錢 , 無 法 還 債 , 結 果 如 滾 雪 球 愈 欠 愈 多 , 年 來 多 次 遭 人 上 門 追 數 , 父 母 雖 曾 多 番 出 手 相 助 , 惟 他 始 終 未 能 戒 除 心 癮 , 令 兩 老 傷 透 心 , 雙 方 兩 年 前 鬧 翻 , 他 自 行 搬 出 與 女 友 同 居 。

欠 租 被 踢 出 門
他 原 與 女 友 租 住 福 榮 街 一 間 套 房 , 惟 他 半 年 前 遭 公 司 裁 員 失 業 , 欠 租 多 個 月 , 加 上 他 欠 女 友 六 萬 元 , 兩 個 月 前 兩 人 分 手 收 場 。

劉 自 稱 四 日 前 用 剩 二 元 現 金 , 復 被 業 主 下 驅 逐 令 , 迫 於 無 奈 攜 同 背 囊 出 走 , 四 日 來 在 保 安 道 一 帶 街 頭 及 公 園 「 打 躉 」 , 捱 飢 抵 餓 。 因 無 錢 交 手 機 電 話 費 , 只 有 用 公 眾 電 話 致 電 報 警 。

申 請 綜 援 被 拒
他 又 謂 , 除 了 家 人 , 多 年 內 更 借 遍 先 後 結 交 的 兩 名 女 友 及 各 方 好 友 , 事 後 均 紛 紛 為 錢 銀 跟 他 反 目 及 分 手 , 現 時 已 落 得 眾 叛 親 離 。 他 稱 , 前 日 曾 嘗 試 往 保 安 道 的 社 會 福 利 署 辦 事 處 申 請 綜 援 金 , 惟 職 員 以 他 無 住 址 證 明 , 未 符 合 資 格 而 作 罷 。 他 聲 稱 會 暫 時 寄 居 街 頭 再 謀 打 算 , 但 其 後 記 者 無 法 再 聯 絡 上 他 。 社 署 發 言 人 則 表 示 , 保 安 道 並 無 社 署 辦 事 處 , 由 於 有 關 該 名 求 助 人 士 的 資 料 太 少 , 暫 未 能 確 定 他 是 否 曾 向 該 署 求 助 。

为名牌而训街, 真系好得人惊!!!

11 則留言:

若缺齋老人 提到...

係咪即係生果那單?買"名牌"同人做流動宣傳版搞到冇飯開固然抵死、有錢買煙冇錢開飯係抵死^2!用冷血既經濟佬講法:畀錢佢食飯造成社會資源錯配!

Betty 提到...

我觉得呢D 人真系要饿死一两个, 先可以警惕下D 乱买名牌或者乱驶钱的人.

匿名 提到...

車...變賣服裝名袋都得. 馬死落地行, 去7仔m記都得o者, 唔駛死架喎!

卡臣 提到...

川久保玲大戰三本耀司

Betty 提到...

川久保玲大戰三本耀司<---sorry, 才疏學淺, 不明所以.....

肥貓 提到...

川久保玲和三本耀司都是日本名牌設計師.

劉生的故事真係好得人驚! 人追求名牌是自我價值低的表現吧.

聶秀康 提到...

火星人泥!或者係B嫂番版,冇得食都要買野.

eric 提到...

川久保玲大戰三本耀司<---sorry, 才疏學淺, 不明所以.....

川久保玲大戰三本耀司...軟硬天師早期嘅歌

聶秀康 提到...

川久保珍= Comme de Garons 簡稱 cdg
先排H&M同佢 cross over排
長龍的品牌.
山本耀司= Yoghi Yamamoto 特式
係D衫好多褶像風琴般.

Betty 提到...

H&M D 衫, 未买过.. 所以唔识欣赏.

聶秀康 提到...

哈! H&m我都未買過,知到D 質地cutting吾多好.