2008年12月15日 星期一

宝刀未老



Bush 一把年纪, 仍然身手敏捷, 两次避开由 Iraqi 记者飞出的鞋, 最难得的是, 他的面上一直保持微笑, 甚至乎用此来开玩笑, 说: "That was a size 10 shoe he threw at me, you may want to know.". George Bush 八年的政绩其实可以算上是建华八年的美国版, 但气量却超班. 你别管他把那位Iraqi记者拉了后, 关上门如折磨, 起码表面上美国总统没有失礼于人前.

14 則留言:

L L 提到...

掟鞋條友渣啫,俾我,佢中梗!

Betty 提到...

校长, 你有无比学生掟粉刷吖?

突然想起周星驰的逃学威龙. 当年周星驰的电影真的很好笑.

匿名 提到...

校長:

係咪咁勁先, 中梗喎, 係就下次孖你去掟彩虹先!

掟粉刷? hehe..我估有都唔會話你聽! 呵呵

Betty 提到...

周星驰好似用口接住嗰粉刷啊. 哈哈哈!!

聶秀康 提到...

二連擊沒三鎮出局,布薯仔真夠機警!讚呀!

匿名 提到...

um...校長好有可能係一邊用"隔甩底"夾住粉刷, 一邊教書!

Betty 提到...

自由行:

你有无比校长掟过?

匿名 提到...

掟粉刷就未試過!
釣魚中俾佢頂張"木台", 成個醒晒!

L L 提到...

掟我粉刷?條友唔係顛咗就一定係想死定喇。

我可以一個人壓住千一人,個個望住我唔敢出聲。你話邊個夠胆掟,連諗都唔會諗呀!

卡臣 提到...

算佢反應快啦!

市場維京人 提到...

小瓶子,sorry, 喺卡臣個 blog 嘅留言擺咗你做咗其中一個角色。希望你唔好介意。
:P

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1796666450031428950&postID=3124083774866934732

爛漫的天空 提到...

煲呔都要練定閃功!

Betty 提到...

煲呔比人掟焦时, 都系笑笑口哦.

Betty 提到...

市場維京人:

好搞笑...