2008年12月16日 星期二

如何改革亚视


王维基与张永霖反面, 张永霖单方面推王维基下台, 事件发展都如今这地步, 不是你死就是我亡. 两个人让我选择, 我会选王维基. 因为亚视已经是积弱难返, 一定要用非常手段才能挽救. 王维基讲过, 亚视想与无线斗剧集, 是一定失败. 他想把亚视重新定位, 吸取一些不看"珠光宝气"的观众. 我非常赞同他的说法.

首先, 应该只保留新闻部, 其他组可以全部裁走. 那怕亚视每天播24小时新闻, 只要制作认真, 也会有一定观众.

然后, 请萧若元/陶傑/鄭經翰/黄毓民 24小时闹特区政府, 配合立法会精华片段剪辑, 以搞笑方式评论时事, 相信能吸引一定观众. 而且, 这些工作能够由新闻部兼任, 节省制作成本.

接着, 请一些大学教授, 以影像方式介绍宗教/历史/天文/地理/哲学, 最好能做到让观众看完一集一小时的制作, 就等于读完一本书. 为了吸纳一些女性听众, 可以找风水师讲命理/塔罗牌/面相手相, 再找美容师讲化装美容, 厨师讲煮食, 甚至找音乐教师讲简单乐理, 教授简单乐器. 这些制作胜在成本低, 最大笔开支只是支付讲者费用.

以上节目量不需要很多, 可能每天新创作(连新闻)大概是5-6小时, 然后早午晚不停重播, 因为早上至中午的观众与晚上的观众是不一样的, 所以重播也没有所谓.

7 則留言:

篤篤篤撐 提到...

请一些大学教授>>>>
HK的學者唔掂AR, 佢地唔識講野KA, 仲有好多係冇料

Betty 提到...

请李天命讲哲学咯, 就算是抄冷饭, 应该有人中意听.

找D 大学生问下, 看看边个教授讲野系OK 的, 先去请. 我觉得题材得意D 就应该系哲学/心理学/历史呢类型啦. 而且可以搞到成个系列好长, 就好似平时佢地教书甘. 如果D 师奶醒少少, 都会比自己的细路去看这类电视啦, 起码有教育意义, 又可以带起细路的学习兴趣.

想娱乐性丰富D, 可以请詹瑞文讲舞台劇. 弄一个平台比D文化人宣传他们自己的创作, 表达他们的想法.

轮流去访问下香港文化节电影/舞台劇的导演之类.

好似下年5月, CAT会来香港做show, 米整个特辑讲下呢套野的历史, 搵人分析下里面的歌曲意思, 再找几个剧中主角做访问, 如果深入D做, 可以做2个小时节目无问题哦.

呢D 制作, 找几个有文化根底的记者已经可以搞掂, 制作成本好低. 甚至同D文化人搞合作计划, 比个地方佢地将街头表演放入电视, 分分种0成本.

聶秀康 提到...

bottle可以send 份cv去亞視...!
起碼妳有point!
我私人覺得要改革,第一.要炒晒班藝員,佢地冇台形冇形象又吾靚仔/女.好似始使前怪物而且咁多年都係呢班面孔,重之好驚嚇!我情願睇animal plant好過...真係好心亞視炒晒佢,你睇k寶自己訓練的米順眼D,起碼肯花錢裝扮下...ah

Betty 提到...

哈, 我都系0向自己地头发up疯.

我估其实王维基都系想做呢样野, 不过炒晒所有人系好难0既事.

我觉得, 最好王维基有十个八个自己的智馕团, 然后博一铺, 短期内只做一样0野 - 新闻, 博得到亚视起死回生, 博不到也是非战之罪.

聶秀康 提到...

冇錯啊!無記係上市公司人力物力冇得鬥,不如攪下另類野,尤其呢排咁多人鐘意論政,嗡野...都係果句,炒晒班幕前藝員先有救先夠決心!

哥斯拉 提到...

又請回梁家榮,今日的我打倒作日的我,管理不善,抵死。

Betty 提到...

呢单野会继续追看... 希望有多D 高潮位啦.