2008年12月18日 星期四

最爱是谁?



本人剪辑技术麻麻, 请大家多多包涵 !

11 則留言:

市場維京人 提到...

兩個都愛,如果唔斷正。
如果斷正,唯有結婚箍煲。

Betty 提到...

周惠敏可能因祸得福, 倪震以后都唔敢搞啦.

聶秀康 提到...

吾搞?冇乜能,以倪的性格.家下結婚叫做沖喜下...

哥斯拉 提到...

個blog update快過八卦雜誌!

匿名 提到...

今日報紙頭版! 果然係香港一件大事!

Betty 提到...

李小龍:

可见得我系一个几无聊的人...哈哈哈!!!

Betty 提到...

看今日报纸, 有些人说要罢买周惠敏的演唱会门票, 有些妇女团体甚至出来说怕影响大众的是非观念. 我觉得那些人实在太无聊,
她们完全是把人家的感情事简单化及公式化.

真的支持周惠敏的朋友, 应该是无论什么情况下, 都尊重她的个人决定.

幸福与否, 是非常个人的感觉. 就算周惠敏又靓又好, 全世界的男人都中意她, 她完全可以马上找到另一个男人, 那又如何? 惟独她只爱倪震一人. 其他男人都不能让她感到幸福, 那难道她选择原谅倪震是错的吗?

匿名 提到...

咪就係呢樣野低能咯! 人地結唔結婚, 俗d講句, 關你x事咩!

匿名 提到...

但d人就偏偏去評論!

紫天蠍 提到...

其實我都覺得,現在的傳媒太無聊,太負面. 有百分之七十以上都係NEGATIVE, 好似李嘉欣結婚,又話人地克夫,跟住仲有訪問返佢地以前的情,我的心,都會覺得關你咩事.

有D又話某某在某人家中留左多少小時,我心想,人地係朋友,係家中做咩,又關你咩事.

Betty 提到...

无错......傳媒非常负面.

我嗰人一向反传统. 倪生比人闹得厉害, 我反而会同情佢, 架下乜事呢, 又不是杀人放火.