2008年12月1日 星期一

Level One Router



    昨晚HKBN的师傅来装线, 我的宽频供应商自此便由PCCW 转0左做HKBN. 装完线之后, 我要自己 set 番嗰 wireless, 跟住就死啦. 上次有朋友来帮我搞的嘛, 结果昨天搞了1个钟都搞唔掂, 之后就睡觉.

    今日返公司第一件事, 就系上网download 份详细的 说明书, 一看page no. 哗, 82页 !!! 当堂嗰脑好似吃0左三聚青胺, 实过生石. 好采, 最后都系比我搵到问题所在, 今日一番屋企, 15分钟就搞掂0左.

    希望HKBN生生性性, 0米比麻烦我啦.

    问题所在:

伸延阅读: Broadband router 5400 manual

11 則留言:

若缺齋老人 提到...

下HKBN你都敢用?

Betty 提到...

讲真, 用了一晚, HKBN 25MB 的效果好过PCCW 10MB 哦. 稳定而且系快D.

一个月连电话费平成HK$100有多. 有HK$300Park'n shop coupon, 两年合约三个月免费, 几OK吖.

市場維京人 提到...

期待你的試用報告。嘻嘻。

聶秀康 提到...

I use hutchison 10m+landline phone=$208/6moths free 2yrs contract.$200 pk supermarket Qpon. Think it's ok!

匿名 提到...

我都係用HKBN, 都ok 架! 不過我無你咁醒, 人又懶, 所以我會打去cs 叫佢攪掂~

Betty 提到...

我以前用过HGC, 不是太稳定.

可能一区区的问题.

自由行:
CS 好多时都不知道你的wireless 点set 啊, 市面上几十个 wireless router, 最后结果都系将嗰波踢返比你. 到时种麻烦同浪费时间.

上来装线个师傅就已经话自己不懂wireless D 野.

市場維京人:

用了一晚, 暂时OK. 由于我少BT, 所以基本上对network 需求不大.

數奇門 提到...

我都係用 level 1 ..
用到心灰意冷

Betty 提到...

數奇门:

是吗? 有些什么问题发生?

我就除了刚刚新买的是坏的, 然后马上拎返去换过个新之外, 就觉得无什么特别问题.....

聶秀康 提到...

我個router都係ex bf攪掂.cs就算識到吾會晒時間幫妳手.以前用pccw貴又慢得6m重要綑綁式要埋now$265.最曾比人屈!我地頭係李嘉誠的屋苑所以和記係ok.ps.妳的router外表好高科技feel三支天線.我的祇有一支小小的很微形.so how much of it?

Betty 提到...

好似300几, 但已经系几个月前买, 你知道啦, 几个月, 不但价钱可以差好远, 分分种呢嗰model已经无得出添.

Betty 提到...

嗰USB 插就百几蚊.