2008年12月5日 星期五

手袋


玩完鞋, 玩手袋.




HK$30 - HK$600 不等.

19 則留言:

卡臣 提到...


啲款式差異都好大喎!

Betty 提到...

款式一样买来做乜, right?

Betty 提到...

可能显示我其实人格分裂...哈哈哈哈哈!!!

eric 提到...

三十蚊就有個袋?嘩!好抵!
下次post啲泳裝丫唔該。

Betty 提到...

泳裝相片已经post 过啦. 可一不可再.

有一个袋系HK$30, 另有一个系HK$40, 你估不估到边个系平袋呢?

eric 提到...

等我check吓啲泳裝相先。

無得摸下啲袋喺好難估㗎喎。

Betty 提到...

基本上都系布袋.....

anyway, 开晒估啦.

自由行 提到...

哈哈..女人錢最易搵! 下次你會唔會考慮post 護膚哈/化妝品? 到時計下計下, 個數仲嚇人!

Betty 提到...

哦? post 了body shop 啦哦, 再加上之前一支OLay total effect, basically 我无乜其他啦....

Betty 提到...

Eric,

你系我的Post 海里面都应该好难搵到张相啦, 哈哈哈哈哈!!!!

聶秀康 提到...

喂...喂...喂...埋泥睇埋泥揀...一百文三大個...埋泥睇埋泥揀,小瓶大清貨有錯過冇買錯...

聶秀康 提到...

好多款式襯去邊都得.女人就係咁.我有位朋友常說欠一個漂亮的黑色手袋.

佚名 提到...

小瓶子:
袋係比鞋便好多
證明小瓶子花腳錢,多過袋錢ga

Betty 提到...

3 ear:
好多时买完又会觉得有更好的啦, 结果永远期待更好的出现.

佚名:
鞋除了漂亮, 最重要是舒服吖, 嗰D HK$100以下的鞋着得唔舒服, 而且好容易坏, 反而浪费.

佚名 提到...

咁又係啊!腳有好多穴位架
關係身體好多部位!
所以舒服好d

Betty 提到...

佚名:

中医有话如果早晚用热水浸脚20分钟, 会长命D 吖.....可惜我太懒了...哈哈哈!!!

eric 提到...

Eric,

你系我的Post 海里面都应该好难搵到张相啦, 哈哈哈哈哈!!!!

吓!走寶添,咁post多一次啦。唔該~~~

佚名 提到...

小瓶子:
浸20分鐘都幾耐wow
等d血液流通d 啊?

好啊!我又要睇!小瓶子泳衣裝

Betty 提到...

Ok, here :

http://ustbettylam.blogspot.com/2008/11/blog-post_4792.html