2008年12月28日 星期日

神探伽俐略


由于戏院最近播放神探伽俐略电影版, 而令我对这套日本电视剧产生兴趣, 化了十数小时, 把10集电视剧连同两个特别版K.O.掉.

这套偵探+物理学的片, 一向是我喜欢的片种, 而且每一集都有不同故事, 节奏很明快. 不过我觉得片中的女警太蠢了, 虽然她有一片善良的心和工作蛮劲, 但人太蠢还是办不了事啊. 而伽俐略大学的助手, 简直是蠢得难以忍受, 看到他出现的情节, 会令人有不安的感觉.

对比起Criminal Minds, 我会喜欢后者多一点, 因为里面的干探每个都有能干的一面, 互补不足. 不需要用其他角色的愚蠢来衬托男主角的聪明. 在Criminal Minds》里面, 人性的描写比较写实, 没有这套日剧那么极端及卡通化.

7 則留言:

聶秀康 提到...

我也觀看中...到了香取慎悟的那集,很好看有point的一集.其實呢種所謂案件真是小兒科得很又吾會有血腥場面,亦一定會有些更蠢的人去襯托主角的精明,記得古田任三郎那個助手西村雅彥?真係好好笑.其實我吾多鐘意福山個樣太時代靚仔佢把咁man的聲線吾多襯.
我推薦"夠薑師姐"未到結局都估吾到兇手是誰.而且主角(吾知乜名)真係好cool男主角係瑛太...very good actor!有空就睇下吧!而且日劇得10集好快ko!

Betty 提到...

福山讲话: 完全无头绪, 十分有趣. 然后傻笑嗰样, 其实系好难顶. 因为我觉得他笑得好假.

聶秀康 提到...

yes! exactly.
而且佢咀太細有些似女仔...褔山粉絲吾好打我呀!

肥貓 提到...

我都係覺得第一集, 香取慎悟同深田恭子嗰幾集係最好睇.

不過我都覺得 "Criminal Mind" 更精彩而寫實, 其實 "Cold Case" 同 "CSI" 都好好睇.

Betty 提到...

肥貓:

英雄所见略同!

聶秀康 提到...

講到犯罪科學都係國的較好,cold case 好睇呀,每集都有獨立故事.

匿名 提到...

Ha ha, this kind of procedurals has it audiences and may be in the Japanese culture, a cute but slightly IQ challenged female lead is a must? (smile)

In 2007, I recorded and posted some video of a master class with Carol Mendelsohn at Banff. Carol is the Executive Producer and Showrunner of “CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION”
http://kempton.wordpress.com/2007/06/14/bwtvf-day-3-master-class-with-carol-mendelsohn/