2008年12月18日 星期四

故事发展峰徊路转



倪震宣布與周慧敏申請結婚
2008-12-18 14:54:00

早前被傳媒揭發在酒吧「偷食」的倪震今日突然發表聲明,宣布已跟周慧敏申請註冊結婚。

倪震的聲明全文:

「動搖過,才懂得堅定;失去過,才學會珍惜。一場風波,令我們更了解互相的愛;四方壓力,使我們更體會到彼此的不可分割。試煉,成就了信心。慧敏答應嫁給我了,我們已申請註冊結婚。祝福我們吧。」

倪震在蘭桂芳夜店醉酒與辣妹激吻的照片曝光,之後倪震發表聲明,表示自己今次錯誤是結構上出現了明顯的中年危機,不排除會尋求專業輔助。他又自稱不是個稱職的男朋友,宣布與周慧敏分手。
明天亚视会不会宣布张永霖与王維基破镜重圆, 再度合作呢?
疑似王維基东山再起的文稿:
「分歧过,才懂得合作;离开過,才學會珍惜。一場風波,令我們更了解互相的愛;四方壓力,使我們更體會到彼此的不可分割。試煉,成就了信心。永霖答應原谅我了,我已申請返回亚视做CEO。祝福我們吧。」

22 則留言:

匿名 提到...

又係我霸第一, 有d唔好意思添! :p
分分鐘一早結左婚呀!!
但王維基o個篇好正~ 哈哈!

Betty 提到...

才子果然是才子, 写出来D 0野度度地方都可以用来做版.

匿名 提到...

呢段文宇好百搭, 用落吳亭欣同馮潮澤度亦可!
um..抄低先, 留番我last day 用都得..哈哈

L L 提到...

我都話假分手架喇!

依家睇落頂唔住咯,又未必能夠來個周倪地下情,茆倪地上戀,咪急轉彎咯,起碼挽番住個水泡,賤男同玉女都係!

條友渣斗,醜態畢露!

Betty 提到...

由呢件事睇, 才子真系对玉女呼之则来, 挥之则去.

L L 提到...

玉女唔係性女,溫順而內守,叫佢 41 歲人再拋個身出黎揾對象,佢唔會架喇!

好慘,如此好女仔俾個病態男糟蹋!

Betty 提到...

痛爱......

其实, 偷食都未必系最大罪0既, 当事人接受到, 就无所谓啦...

一夫一妻制, 都系天主教国家用之嘛.

匿名 提到...

>好慘,如此好女仔俾個病態男糟蹋!
呢d牛唔飲水唔"禁"得牛頭低!

都話賤男把口了得架呀!

Betty 提到...

反而期待魔童再起高潮.

聶秀康 提到...

有冇來睇下我個blog架!先前都講過係悶局場,一係分手一係結婚,而家兩樣都比我講中.
反而亞視單野應該冇灣轉了.

聶秀康 提到...

自由行提到果個吳婷欣真係cheap bon bon...

eric 提到...

幾日之間由分手變結婚。。玩野咩。
香港政府要多謝佢哋,完全轉移公眾視線。

匿名 提到...

聶秀康:

得得!去你度捧場先!! ^^
吳亭欣單野直情玩出火呀!

Betty 提到...

我睇左啦....

我知道亚视应该无湾转, 但都希望可以吃花生睇好戏...

吳婷欣 <----第一次听到呢嗰名... 不知道是谁.

篤篤篤撐 提到...

生果報最抵死,
heading: 滾過,才學會珍惜。

聶秀康 提到...

bottle仔,
快上一課,落選港者,再到亞視當三線小花,擺明搵老細的釣魚妹.

Betty 提到...

滾過,才學會珍惜。<---果然搞笑....

卡臣 提到...

正喎
真人show
後日又話唔結
幾好玩吖

若缺齋老人 提到...

卡臣老兄:唔係話黑心,我都有咁諗過!

Betty 提到...

无论周惠敏做什么决定, 我都会支持.

可见得她是真的很爱倪震, 也有勇气去接受他过错.

阿湯 提到...

而家真係好興發聲明,魔童如是,向來以才子自居的倪震亦如是.睇壹仔好搞笑的,佢話甚麼自己單嘢係「以成年男人的魅力,在夜場孔雀開屏的惡果」.
倪公子單嘢真係超好睇,搞到星期五朝啲雜誌要出號外新聞,彷彿係另一單百年一遇的大新聞!

Betty 提到...

倪公子單嘢娱乐性十足, 全世界狂插, D 声明又可以每一个字研究/放大/解密来去演绎, 当然好睇啦.