2009年2月28日 星期六

关于社民连三子大闹垃圾会的留言

Blogger Kenka 提到...

也有些情況是吃硬不吃軟的,每個朝代末年都會這樣,體制內怎說也沒用,只好帶兵自己來打個稀巴爛。

香港末代了,反動份子將會被打得落花流水,大地主與封建政府將會被批鬥,同志們起來!起來!社民連三子不過是陳獨秀而已。

2009年2月26日 下午 4:47

刪除
Blogger laulong 提到...

哈哈,哩幾條友不堪入目!

2009年2月26日 下午 5:43

刪除
Blogger 篤篤篤撐 提到...

社民連冇諗住做大黨, 佢地只係諗住每區食最激進既7-8%票,
呢場戲係做俾佢地既target audience 睇
講理性抗爭, 你睇民協搞甘幾年仲係只得一席
社民連有3席
俾著你, 你會點?

都係比例代表制惹的禍

2009年2月26日 下午 7:05

刪除
Blogger 若缺齋老人 提到...

想起聞一多「不如多扔些破銅爛鐵,爽性潑你的賸菜殘羹」!反正香港政治已腐敗得不堪入目,攪混了也沒更壞。

2009年2月26日 下午 7:21

刪除
Blogger 小瓶子 提到...

虽然不喜欢他们的行为, 但只要他们仍然是细党,我觉得都仍然可以投票让他们进垃圾会0既, 毕竟他们讲D 野有D都几有point 既.

By the way, 我唔系好中意黄议员, 但长毛就OK, 起码长毛把声无甘嘈. 黄嗰把声真系好鬼烦.

2009年2月26日 下午 8:06

刪除
Blogger 市場維京人 提到...

講嘢有 point 唔代表做到嘢。要做到嘢,除咗講嘢有 point 外,仲要有 strategy 令到成件事 work 先得。

以激進嘅手法表達,draw 到 attention,但於事無補。

如果投票係為咗帶一 D 唔同嘅聲音入議會,我情願唔投票或投白票,都唔會投俾一 D 做唔到嘢又喺度攪破壞嘅人。

其實唔好話政府唔容許反對嘅聲音,最反對人哋嘅聲音其實係搶人哋講稿嘅人,連俾人哋正正經經講嘢嘅機會都冇。

2009年2月26日 下午 8:41

刪除
匿名 匿名 提到...

篤篤篤撐講得好啱架。每一個選區一定唔只7-8 % 較激進嘅選民,哩三條友只要繼續顛,繼續做好哩台戲,就會繼續獲得支持,結果屆屆當選,公帑長食長有。

遲啲仲話俾埋退休金長俸班議員,哩班友真係好過去做雞(性工作者仲有社會價值過佢地)。

性工作者會難受難堪,哩班三流演員就霸住全香港最昂貴嘅舞台,涎著臉搞破壞。屌,做幾台戲就六皮幾一個月,唔 O 過癮呀?

2009年2月26日 下午 9:26

刪除
Blogger Kenka 提到...

市場維京人, 不說多了, 正如篤篤篤撐兄講, 你講咩理性抗爭, 咩建設性意見, 二十多年得到咩? 你投白票咪等於益左班官? 橫豎點講都於事無補, 不如大鬧一番還有價值.

樓上匿名細路, 好心留意下長毛講D英文, 都比驗尿那位try our breast強, 做戲都有功架分啦. 你唔係見識一如果位try our breast呀嗎?

2009年2月27日 上午 12:42

刪除
匿名 匿名 提到...

屌,講英文叻大倫把人。倫敦嘅乞兒啲英文都好倫叻,香港監獄裏面啲死鬼英文分分鐘叻過曾屎權!你咪倫語言歧視la.

2009年2月27日 上午 8:46

刪除
Blogger 小瓶子 提到...

长毛D 学识真系几好, 如果靓仔D 就更好啦! 我系相貌歧视的....哈哈!!

2009年2月27日 上午 8:57

刪除
Blogger Kenka 提到...

話你細路就係細路. 人鬧人你鬧人, 你出埋粗口都要蹲響電腦前面匿名, 倫敦乞兒都拎得黎做論據. 女兒家個BLOG出動陽具, 咁唔識時務, 抵你冇得賺六皮一個月.

2009年2月27日 上午 8:59

刪除
匿名 匿名 提到...

哈哈,我賺九皮幾呀,粉腸!

2009年2月27日 上午 10:53

刪除
Blogger Hana 提到...

市場維京人 :我哋係同路人!同校長一樣我都反對普選!作為一個台灣公民我已經試過三次公投選總統,結果有辦你哋睇,啲彎路係白行咗啦!我享有普選所以以過來人身份 話唔贊成,係發自內心的感受。好多野冇得到過梗係渴望并且會將之理想化,事實係咪真係咁好呢?過來人最有資格講。

前幾日見到劉江華係社區派禮物包俾長者,60歲以上的長者要登記身份証和地址。啲婆婆話劉議員大好人年年都有野送俾啲老人,又搞好多免費活動...

嗯,下一界選舉結果可想而知。

2009年2月27日 下午 12:00

刪除
Blogger Kenka 提到...

Hana姐,唔明你講咩有辦你睇。我覺得蹣跚學步係好難睇,但每一步我見到都拍晒手掌,就係因為人係會進步既,社會都係。

仲有上面個細路真係又開口中,賺咁多錢都仲要匿名係咪冇用?定係你果九皮野根本唔見得光,學hana姐咁食碗翅都唔得?

2009年2月27日 下午 12:20

刪除
Blogger Hana 提到...

車,你見到咁係拍晒手掌啦,俾着我都會,旁觀遮嘛!但如果跌到周身損哂面目非嘅係你自己,咁你總笑唔笑得出呢?我就拍唔到手掌啦!簡直係欲哭無淚添吖!

(小瓶子,或者你可以將哩度的留言貼返落正文度,等多啲人討論下。講粗口果啲就唔好啦!我哋都係斯文人嘛,雖則可能內裡係敗類。:)

2009年2月27日 下午 12:33

讲粗口嗰D 我都贴埋, 费事贴D唔贴D , 上文下理接唔到.

21 則留言:

匿名 提到...

Hana 小姐,不見得如果到今日還是專制政治的台灣會比今天好。  

最少,沒有動力改進的國民黨不會主動尋求進步,也可能不會有馬英九......

除非你覺得白色恐怖年代比現在(總統下台都可以抓去審,追究其貪污的罪)好,那才是「沒有選舉好過」......

我們都是「過來人」Jel,只是經歷不同,可是希望自己生活的地方好,是共同的願望! ;-)

匿名 提到...

長毛和黃教授的學問都很好的......

他們「發難」又不是沒道理......

我跟黃教授親身接觸過,他很友善的!只是「劇本」需要,才會用行動反對高官的廢柴「施政報告」和「預算案」......

如果他們一開始就罵,我也會覺得沒意義;可是,他們聽到一大半才行動,都肯定了這次的預算案根本幫不到基層,他們發出的咆哮就有了意義......

認真的,請問一個不用繳稅的低收入人士/家庭,甚至失業了,得到任何幫助嗎?退稅?!關人X事!!! 

社民連不是沒有建議,只是政府完全沒有理會。甚至連回應都沒有過!雖然我也不贊成派錢,不過跟這次的廢物預算比,我寧可每人收一萬,都總好過浪費了錢做沒意義的事(例如幫應屆大學畢業生跟沒有大學學位的人或者師兄姐爭飯碗)......  

篤篤篤撐 提到...

補充一下背景:
hk 由90年開始分區直選,採多議席多票制, 即係一區如果有3個議席, 就每人可以投四個coice, 高票者當選。

頭兩屆民主派大勝, 於是民建聯就話, 多議席多票制不利於少數聲音, 要在議會上反影少數人意見, 於是由97後, 立法會選舉就有比例代表制。

今日社民連以小搏大, 都係求仁得仁, 反影少數人聲音嘛...民建聯, 佢地應該冇得出聲。

篤篤篤撐 提到...

關於hk應唔應該全面普選, 我諗唔應該再在原則理念上糾纏, 問題的重心是:如何改變現在的爛攤子 ?

我的問題是, 為什麼97前後施政水平何以天壤之別 ?即使是老董年代, 董陳配尚可令hk安然渡過金融風暴, 即使禽流感都乾淨利落冇搞出sars o甘大wok ?

遲d 寫文講..

不過放心, 各位可以唔好side心機爭論直選了, 可以好肯定答大家, 現實的終極一定冇大家心中所想的普選---建制派已經投票放風講左, 功能選舉投票都可以是普選!!!!

imak 提到...

要談民主抑或談社民連?
但社民連為民主而來!
他們是演技派 that's for sure, 但他們的戲軌要怎樣演落去? 拋蕉後拋蕉形雙節棍, then what?

香港沒有政治人才, 民主來有咩用? 就只會淪為台灣泰國一般的低質素民主! 美國的民主能成功有多方面的因素, 1. 民主歷史悠久, 2. 國民教育良好, 3. 地方大省市多 (從政機會多). 反觀香港, 區區特首其實只是一個小縣官, 有阿爺在後, 又可以點呢?

你話煲呔係咪可以做得好d, 絕對同意! 如果要佢落台, 你覺得邊個上去做會掂? 記住, 香港人最需要既唔係民主, 而係錢! 大家生活過得好, 理佢煲呔定癲狗?!!!

篤篤篤撐 提到...

回hana姐,
唔只劉江華, 成個民建聯都好多野派,反而民主派就真係冇錢娑野, 點解呢 ?

以前民主派仲有少少錢搞活動, 董生一聲殺局, 連市政局既入糧都冇埋, 於是有大水喉射住既民建聯就特叮多野派

大水喉係邊個 ?唔駛講卦....

L L 提到...

哈哈,原來咁過癮!

我對普選嘅睇法散落咗喺不同的博友留言到,我自己[朗識天下]都有一些。

最近我同學生講:普選係由一大群普通人嘗試去選一些叻人出來,但礙於識見與私利,選到叻人的機會不高。(裹面仲有好幾個子因素,太長喇,不想寫)

中國與星加坡的制度是由一小群叻人去推選另一些叻人來接班(權力核心成員),所以揀到叻人的機會較大。這就是現代化的禪讓制度。

中間還有很多範疇需要闡明。我年過五十,廿多歲時一樣認同普選,甚至比現在的你們更堅定,但看得多了,發覺普選真有太多流弊,也如同 Hana 之所說!

Hana 提到...

Frostig ,你可能沒聽過這幾句台灣坊間的流行語:
走了一個壞蛋
來了一個笨蛋
台灣就快完蛋

我不敢說如果沒有普選台灣現在會不會更好,我只知道沒有普選之前的台灣比有普選的現在好。當然作為小市民我認為的好就是經濟好,就這麼簡單!當人人憂柴憂米給你一票去選總統又如何?


>除非你覺得白色恐怖年代比現在(總統下台都可以抓去審,追究其貪污的罪)好,那才是「沒有選舉好過」......

年輕真好呀!你肯定沒怎麼讀過歷史,專政的時代,總統/主席/皇帝/元首下台後啓止抓去審這麼簡單?!

你我的經歷肯定不同,我就是希望自己生活的地方好才不贊成普選。

Betty 提到...

其实就算香港普选,也无法选出什么好的政治人物来. 社民连得不到大陆支持, 就算可以选上, 也无法施政.

而至于大陆什么时候可以好像美国那样有民主? 我觉得条路太远太难行. 中国人多又有那么多民盲, 一小撮富起来的人又很多时都只为钱而没良心.

匿名 提到...

靈感 IQ 稱得上,十分之高超
創造力量同幻想,會嚇你一跳
小雲同小吉,好重要 ( Hey ~)
美夢如炸彈,開心的轟炸

.........下一句係咩?

唔記得左....

Betty 提到...

天空朗日也欢笑, 猪仔来啦....

匿名 提到...

記得喇,跟住係:

無愁無慮似天使,天天帶著笑
浮浮沉沉天空裡,自在像小鳥
古怪事情多得很想講也講不了
人人朝著那方向心中帶著笑
浮浮沉沉天空裡熱烈地呼叫
興奮事情嘻嘻哈開心到不得了...

好,唔該晒。

市場維京人 提到...

嘩!真係一講政治大家就會熱鬧起嚟。

維京人其實好怕講政治,因為政治唔似科學,可以好容易去 measure 啱定唔啱, 而且一人一句好容易就會變成鬧交。不過今次對社民連嘅所作所為太過反感,尋日真係忍唔住先喺呢度留言咁囉。

Hana,

補充一下,其實小弟又唔係 exactly 唔贊成普選,只係如果普選會攪到台灣咁,我真係覺得好可悲囉。

非常鐘意 laulong 呢句「普選係由一大群普通人嘗試去選一些叻人出來,但礙於識見與私利,選到叻人的機會不高。」

喺香港,肯從政嘅叻人,好多時都俾 D 無知識嘅人阿支阿咗嘅。好似儍強咁,其實佢以前教書時好多同學都覺得佢好有料㗎,(無錯,小弟都係同小瓶子同一間書院出嚟嘅) 呢次只不過係雷曼爆煲前唔知道乜嘢係迷你債券啫,就俾 D 議員砌到一棟都冇。

老實講,迷債講到明係銀行自行研製嘅騎呢 product,唔知道好正常㗎喎。D 尊貴嘅議員鬧人前自己係咪喺雷曼爆煲前,又好清楚乜嘢係迷債呢?

個人其實好 buy 今次預算案,雖然對我冇乜特別著數。財爺嘅態度擺到明就叫大家唔好依賴政府啦。講到做乜份預算案好似冇乜對中產有 so 喎,財爺仲話其實中產有儲蓄㗎嘛。

雖然中產其實真係好苦,未必有儲蓄。但佢散發嘅信息係:做人,應該要靠自己。

呢種靠自己嘅 heart,唔係對我地嚟講應該係更重要咩?

所以,當大家鬧政府嘅時候,唔好 expect 高官係神啦。

掟蕉大叫發神經,呢 D 姿態係人都識做。如果有日社民連能夠坐正加入政府,人地搶佢演講篇稿又點呢?己所不欲,勿施於人呀。

Betty 提到...

社民连的建议, 每个人派HK$10K, 我是赞成的, 我只是反对他们掟焦only.

我觉得政府话退税, 但年薪HK$900K 先退得嗰HK$6K, 大佬我如果系年薪HK$900K, 未被裁员, 我都唔旨在你嗰HK$6K啦, 系嘛.

今次金融海啸, 好多供紧楼的中产变成负资产, 有D 被人裁员, 无错应该有储蓄, 无的话抵仆街(我都讲粗口的!). 但好多人贪稳阵买左005, 要套现你看看股价. 分散投资买基金种死, 买迷债更加连退左休都要返出来捞. 呢D 所谓中产, 分分种惨过住公屋无资产的人.

跟住我地呢嗰财爷唔知道系米痴左线, 叫人按楼借钱, 普通银行借唔到, 去财务公司借? 年息三十几里, 真系迟早訓街.

我地香港有成万几亿储备, 点解不可以拿出来帮人? 点解高官唔减薪? 点解曾任权人工可以高过Obama?

越讲越庆真系想打镬佢!!!

eric 提到...

呢個時勢,仲叫人按樓借錢咁奇幻嘅?

HK咁多儲備,用啲啲嚟打救下都好丫。好多其他國家真喺想救都冇乜彈藥。。

若缺齋老人 提到...

长毛D 学识真系几好, 如果靓仔D 就更好啦! 我系相貌歧视的....哈哈!! <- 出到街或者差少少,但長毛在立法會裡面算好靚仔架啦喎!

Betty 提到...

長毛在立法會裡面算好靚仔??

甘我中意 try my breast 嗰个陈克勤多D 啦....

起码他懂得向全港七百万人公开调情!

市場維京人 提到...

> 点解曾任权人工可以高过Obama?

會唔會係美國總統嘅福利好過特首?人哋有空軍一號可以坐,離任後仲有保鑣保護喎,total cost 可能係美國總統貴 D 都唔定。

呢個只係估計而已,要真係得閒搵下 D 數據查吓先至知 ......

> 呢個時勢,仲叫人按樓借錢咁奇幻嘅?

呢個都係其中一個辦法咁啫。簡單 D 講就係叫你自求多福,個人覺得即係叫大家唔好再靠政府咁囉。

哥斯拉 提到...

香港的官員太笨,又與社會脫節,從外界找來的問責高官,一樣沒有從政經驗,年輕的又無料上位,真係冇乜政治人才...

比起陳水扁或他信,香港政府仍有少少希望的.

Betty 提到...

唔系话唔应该靠自己, 但交甘多税比班官员fing 就真系唔抵. 你话十几万请嗰副局张返来做乜?

shizuoka2002 提到...

各大博客:

只想講一句話:如果自己早出世七十年,我會跟共產黨;如果自己再遲三十年先出世,我會當社民連係垃圾~~~~~~:P

P.S.諗清楚我點解咁講先再評論~~~~~~:)

Daniel.