2009年1月2日 星期五

食色性也


前晚一班女人出来打边炉, 少不免谈些八挂事. 有个朋友的男性好友向早前向她倾诉的时候, 透露了与女朋友的性事. 这马上掀起一番道德大审判. 席中大部分的女生都认为该男生竟然向女性朋友讲述如此私隐的事, 是十分不当.

不过, 很快就有人理智的提出, 有些女人一样会向好朋友倾诉与男朋友床上的点点滴滴, 如果只让女人说, 不让男人讲, 是否double standard? 是否不公平呢?

接着, 有人提出修正草案. 指出向朋友诉说之前, 要先确认自己的另一半是否不介意, 应该要以尊重另一半为准则.

这草案看似完美, 但三读后却无法获得通过. 如果男朋友「不举」, 你又如何经他批准才向朋友倾诉呢?

15 則留言:

篤篤篤撐 提到...

重要的是大家認不認識另外一半先 ?
如果唔識, 又冇乜所謂wor

匿名 提到...

同得你講, 其實係好信任你, 所以識佢另一半反而唔係問題!

Betty 提到...

篤篤篤撐:

问题就系嗰女仔系认识嗰男仔的女朋友.

自由行:

系好信任, 但件事情始终会爆出来比其他人知. 好似今次我地呢班五姑六婶就知道晒咯, 否则点可以七嘴八舌系度讲?

L L 提到...

閨中事,咪閨中密友講咯!

似乎女人之間會講,男人群中我就未聽過有人講自己個女友或老婆喎!

雪山飛狐 提到...

我..........
我D猪朋狗友是会讲的.

匿名 提到...

你朋友(女性)的男性好友向她說私人事,例如他和自己女朋友的性事,right ?

咁,你果位姊妹好友,一有機會例如打邊爐時,就爆番出嚟,咁又即係點呢?

哈哈....

匿名 提到...

>件事情始终会爆出来比其他人知. 好似今次我地呢班五姑六婶就知道晒咯, 否则点可以七嘴八舌系度讲?

呢個問題係個男既揀錯朋友講law! 信任佢, 唔代表聽o個個人唔口疏. 我都曾經領野(唔好心邪), 在第三者口中一字不漏聽返我講既野, o個刻有嬲, 但唔出得聲, 只可以同自己講下次醒少少呀!

匿名 提到...

{在第三者口中一字不漏聽返我講既野}..


我都領過呢啲嘢。

Betty 提到...

>> 在第三者口中一字不漏聽返我講既野

没有以訛传訛, 传到面目全非已经不俗了.

其实真的秘密当然是不能向人说的. 另, 该男生向我朋友诉说的时候, 也没有声明不能向别人讲, 所以即是可以公开啦.

Betty 提到...

Desertfox:

同你讲的, 应该是真正的朋友罢. 哈哈, 你朋友讲, 你又会否讲埋一份?

自由行 提到...

>真的秘密当然是不能向人说的
我會同最好既朋友講. 因為我都係人, 要宣洩麻! (出事o個位都係我好朋友, 我無諗過佢會講)

匿名 提到...

我只想講...聽此事的座上客把整件事都理解錯了,該男性友人未有提過任何他跟女朋友的性生活細節, 而blog 主所指的朋友亦只是說了一句 "我的男性朋友跟我說了自己女朋友間的私事”...並沒有透露半點不應說的事...奈何座上客強把自己想像的過程當作事實...(1)blog 主朋友絕不會出賣朋友;(2)該男性朋友沒有說任何沒分串的事


這就是女人的可怕之處...說一想百

懇請不要再討論了

Betty 提到...

大家只是借题发挥, 原本的故事究竟如何/当事人姓甚名谁根本并不重要.

自由行:

何止会向好朋友倾诉吖, 我直头会写埋上BLOG, 哈哈哈哈...

所以我系无乜秘密...

篤篤篤撐 提到...

我直头会写埋上BLOG
>>>邊處有 ? 快d寫番出黎...kakaka

Betty 提到...

我自己D 野米已经写晒上BLOG咯, 看楼上"烦死左!"嗰篇, 就明显知道我是一个电脑白痴.

这是一个公开的秘密 !