2009年1月14日 星期三

数码相机

几年前抽奖抽到一部 Panasonic DMC-F1, 这是我第一部拥有的的数码相机, 现在觉得这部300万像数的相机不太好用, 因为:

1. 荧光屏很暗, 晚上影相的话会完全看不到荧光屏里面的景物.
2. 机身很厚
3. 原厂电池一早已经耗用掉, 两年前配的新电池也不太能用了.

所以, 我心大心细想买一部新的相机. 因为再配电池, 也不便宜, 感觉上好像不值得再为这部旧机去配新电池.
----------------------------------------------------------------------------------
因此, 我向过内人请教, 他在BLOG里花了不少篇幅向我解释如何选择数码相机, 我非常感激他. 节录如下:

小瓶子的问题

想请教一下, 买个普通Digital Cam, 边部会比较好呢?

1. 影的角度较阔
2. 影夜景不会朦
3. 机身slim
4. Zoom 远 zoom 近不会朦
5. 电池耐用
6. 价钱便宜

由于我对电子野一窍不通, 所以不知道如何quantify 以上的要求, 所以请介绍一隻你觉得好用的model.

过内人的答复

先參考本blog的
2008年03月28日 星期五
數碼相機

1.景人牆相(大合照)行後幾步可以解決問題,除咗你會成日影山水/風景

2. 影夜景不會朦係用腳架,理論上部部機都唔會有分別(係唔會有分別!!),但有光學防震就會好少少。影夜景係技巧問題,唔係機問題。係有光學防震會方便啲,但好黑的話都係無用,最後都要用腳架。

3. 機身Slim的話,就實唔靚,因為光學問題。正常Compact 機平衡得好好,a即係唔係好簿的細機,IXUS, 正常Lumix, etc....

4. 朦唔朦又係技術問題,同部機無關。

5. 若果你唔係每日都影好多相,電池用得耐唔耐都唔係問題。若你去旅行,成日都係咁影相,你買多粒電仲好喇,無理由要部機就粒電。

6. 當然喇!

我建議你要先買一本影相書,最簡單的就得,如什麼什麼攝影初階。

機的話,我畀三部你,你自己揀。記得記得唔好畀Sale水,特別係你睇過我之前寫嗰段。

像素跟本唔重要,而家嘅機,有700萬乜都夠。一部過千萬像素的細機,都一定唔夠一部400萬像嘅單鏡反光機靚。我可以同你講,700萬同1000萬像係無 乜分別,因為細機的鏡頭都係cheap嘢。貴機,一支鏡都成萬。仲有,影相係人影相唔係機影相,所以…都係買本書喇,一百蚊唔洗但係就畢生受用。

唔好怕買舊Model,因為電子嘢推陳出新,但新同舊基本上無乜分別,又係唔好信Sale。

Panasonic DMC-FS5 (行貨約$1600)
Fujifilm FP F50fd (行貨約$1800)
Canon IXUS 950 IS (行貨約$2400)

唔係話貴嘅就好!!

記得,無一部機可以滿足到你嘅要求,就算你有一部夾埋成十萬嘅機,都係無用。

1. 買本書睇吓
2. 買支輕輕地,百幾蚊嘅腳架
3. 買多粒電,可以買雜廠代用電
4. 買多一張memory card
5. 買個好少少嘅Card Reader,

Eagletec可以考慮

真係攪唔掂,我幫你出嚟買部

----------------------------------------------------------------------------------
今日返大陆, 立即照着过内人的吩咐, 买了这本书.

19 則留言:

梁奕 提到...

期待你的攝影作品^^!

Betty 提到...

哈...点敢当? 我问过内人边D 傻瓜机比较适合完全系傻0既我用之波...

Unknown 提到...

最後買左邊部?

雪山飛狐 提到...

本人推荐Olympus mju 1010 or 1020

Compact Camera
10.1 MP
7x optical zoom
2.7 LCD

用原厂 xD memory card, 可以有built in panoramic function.

Betty 提到...

最后买左本书, 看完本书先睇买边部.

而且我知道公司annual dinner 抽奖有相机抽, 虽然是 samsung 机, 但如果抽到的话, 我就不会买部新啦, 费事浪费啦.

Betty 提到...

sorry, 我知道可以search 找下什么是panoramic function, 但我懒.

Deserfox, 可否告知有built in panoramic 和无 built in 会有什么差别?

如果无 built in, 是否无这个 function 或是要用人手调教呢?

自由行 提到...

我都想買機, 情意結都係canon, 不過唔急用, 又懶懶閒未睇!
所以呢個post 對我有用架!
我部機既問題係: 電充完後, 只可以影幾張就收工. 我知你地實話係電問題, 但奇怪在我用另一電池結果都係一樣, 所以先要迫我換機.

聶秀康 提到...

bottle仔,
好有用呀,我常用的是olympus 600 都吾錯,至於點去揀一薄薄地數碼機就真係蒙查查.
妳都講得岩等埋公司抽獎先!

陳大文部落 提到...

映出來的畫質,是 Canon 最好,但價錢較貴。

Panasonic 就不過不失, OOKK 咁,價錢易為人接受。

Fuji 存在不耐用的機件問題( 但畫質係幾靚 )



Canon IXUS 950 IS 係好機,唔錯。

如果只係呢三隻機比較,無辦法,較貴的 Canon 是比較好。

Betty 提到...

我的朋友大部分买 Cannon 机, 但我都系想比一个机会 Panasonic, 而且我旧的Panasonic用左四年都无坏过, 所以我觉得Panasonic D 机都几耐用. 心大心细添....

陳大文部落 提到...

Panasonic 機和 Canon 機 的最大分別,是 Panasonic 機映出來的相,在機的 LCD 屏看就無得頂,但一到電腦過 photoshop 就散晒。但 Panasonic 機真是較平。


Canon 機映的相就好好多,放大左都比較少失真,分別在於此。



用家可作出衍量,價錢平還是 keep 高畫質相片,各有各的取向,價錢平和高畫質有各自擁護者。


至於耐用程度, Panasonic 和 Canon 差不多。其實耐用與否也視乎使用率和
使用得好不好(例如有些人用得很粗魯)。

聶秀康 提到...

Panasonic Lx180 $2700 好似幾好 Leica鏡頭...如何?

篤篤篤撐 提到...

Panasonic LX3
CANNON XX9
RICOH Gr2

Betty 提到...

$2700? 老实讲, 过内人介绍的Canon IXUS 950 IS (行貨約$2400)已经有点out of my budget.

所以需要考虑究竟买 Cannon IXUS 950 IS 还是 Panasonic DMC-FS5.

陳大文部落 提到...

Panasonic DMC-FS5 一般用其實 ok 無問題, 千零蚊抵玩。


講真,豐澤賣 Canon IXUS 950 IS 竟然要 $ 3080 ,俾著我都唔會買,寧願加一仟蚊買 Pentax SLR DC 好過。

Betty 提到...

豐澤賣 Canon IXUS 950 IS 竟然要 $ 3080??? 哗, 真系要去国美/百老汇格价哦...

陳大文部落 提到...

今日中午去過瘋澤,仲玩過添,係幾好玩,但三千銀真係無興趣買( 傻瓜機咋大佬 )。

我朋友前日買了 Nikon D-300,竟然比聖誕節貴了幾百,近期啲嘢真係好貴( 不減反加),所以我都無買玩具了....

Betty 提到...

最惨泰林執立时无入货, 看来都要等过年后, D 人无晒钱消费先好去买啦.

匿名 提到...

富士色靚,微粒不明顯,比同級的Panasonic 要好。