2009年1月15日 星期四

一手蟹货



HSBC 跌穿HK$70, 大摩唱淡话目标价是HK$52, 有人话可以底见HK$33. 手上的财富蒸发得比想象之中快.

25 則留言:

L L 提到...

Bottle:

明白心情!

似乎今次仲惡劣過 87!

Unknown 提到...

我$73蚊入了! 變左一手蟹

Betty 提到...

我是在HK$85 及HK$90入的, 简直惨无人道.

Unknown 提到...

肥貓 提到...

小瓶子,
$52真係好恐怖, 不過如果真係$52, 你會唔會買?

匿名 提到...

我尋晚見咁既形勢, 直頭想排定隊添.
(但我無帶密碼鎖o係身)

肥貓 提到...

hi 自由行,
你有貨?!
排隊買定賣?

自由行 提到...

買!!!

Betty 提到...

昨天买完今日又再跌......甘其实都无所谓, 但手上头寸不多, 而且炒炒下都分分种炒埋自己....(情况就好似赤壁火烧连环船甘), 所以都系无法入市.

若缺齋老人 提到...

吹風咪又係為自己暗中郁手!大魔真係咁叻叻就唔會自行難保。

篤篤篤撐 提到...

E+唔好貪平入貨, 總之一年半載大環境都唔好, 就無謂搏...

Betty 提到...

有时候又好矛盾, E+平唔入, 到贵嗰时又入唔切.

雪山飛狐 提到...

I bought Bank of America at $24, it's sitting around $10 today.

Betty 提到...

每个人心中都有一座断背山;
每个人手中都有一篮子蟹货.

自由行 提到...

>每个人手中都有一篮子蟹货.
我o個籃仲好鬼大呀!!

火女 提到...

嘩....好驚呀...!

聶秀康 提到...

價錢好吸引...但家環境都係諗下先,cash is the king.

紫天蠍 提到...

Cash is the King !!!!!

中產管數男 提到...

我平均價90幾都係咁啦,唔驚得咁多架啦

哥斯拉 提到...

我心中並無斷背山,但手上有很多蟹貨!

$85-90都不是輸很多,小心要供股。

又,你個blog好似特別慢。

Betty 提到...

李小龍:

你知道为什么吗?

不过个人来讲, 不觉得很慢.

Betty 提到...

供股都无办法...

市場維京人 提到...

半年內唔買股票唔會有咩損失。小弟仍然睇半年內 HSI 見四位數。小心小心。 

Betty 提到...

你买熊证哦.

渣估 提到...

收市 HK$57.00。 真係冇諗到五號仔竟會返到呢個價。

細佬睇完呢篇, 諗起自己那些蟹貨, 都好唏噓...