2009年1月30日 星期五

全球投訴《崖上的波兒》大行動


前几天看《 崖上的波儿》, 提到 「这套片讲人和鱼相爱, 会否变成煽动或鼓吹或提倡人兽交合法化思想的武器吖? 盲光社/某些宗教团体可要注意了.」岂料, 相关的宗教团体果然「做野了」,在 facebook 搞了一個反擊大行動,計劃叫做「全球投訴《崖上的波兒》大行動」

轉載內容:
本人乃是「浪子回頭」的基督徒,自幼隨家人返教會,近二十年,但後來受不了魔鬼的誘惑,離開了教會,離開了耶穌基督,過著沉淪的罪人生活,如今已「覺今時而 昨非」重新歸向主之懷抱。我們基督徒抱的是一顆耶穌基督的心,「願萬民得救,不願一人沈淪」。我曾經沈淪過,所以我知到耶穌基督乃是惟一的道路,若不是藉 著主基督,沒有人能到父的天堂去。所以聖經乃是世上惟一的真理。有見近日社會上的色情資訊氾濫,侮淫侮盜,不單為了滿足成人荒淫,更要荼毒我們單純的下一 代,我實在看不過眼。

近日上映的合家歡賀年電影《崖上的波兒》(下簡稱:崖波),實在是近期「教壞細路」的代表作:
1. 《崖波》片名意淫,當一位女士站立的時候,其腹無疑就如一幅山崖,而崖上的波兒,明顯意有所指,其心可誅。
2. 《崖波》片中,說及一個五歲的小孩愛上一條魚,片中主角宗介更大膽言明:「不管波兒是魚還是半人魚…都喜歡他」,這明確地是有意鼓吹人獸交。
3. 如果《崖波》能是「第一類別」的電影,無疑是間接認同人獸交,如果認同了人獸交,就是主張有性無類,那麼就等於認同同性性交,認同了同性性交就等於鼓吹同 性戀,鼓吹同性戀也就讓同性戀無止境擴張,那麼人類就會絕種。聖經上清楚記載所多瑪城滅亡的故事,如果讓《崖波》成為「第一類別」電影,誓必引致地球大爆 炸。
4. 教會經常接到貓、狗、金魚、螞蟻等等的救助,表示曾受不同程度的性騷擾,如遭主人強迫觀看其自瀆。因此我們經常要提供心理輔導,如果讓《崖波》在香港上映,實在會大大增加我們前線工作人員的負擔,火頭愈多,我們救火的人便愈辛苦,乞求大家不要再放火。

人 獸交在任何地方都是不可接受的,更是違反香港法律,《崖波》實在比「四仔」有過之而無不及,不單不應是合家歡電影,更是不應讓其流通。我們知道所有情慾的 罪都是由眼目而來,故此政府應大力監管資訊的流通,建議回復文革時代的樣板戲,維護我們香港的核心價值,基督教不可踰越的道德標準。

關心香港幸福
特別是我們下面果代的
老虔基督徒 谷精上腦謹啟

18 則留言:

卡臣 提到...

真係糾枉過正!

Betty 提到...

照道理, 格林童话可能要禁了.

Betty 提到...

Jupitar Family,

Happy New Year!

99.9% of my posts are written in Chinese. Can you read Chinese and understand what I wrote?

L L 提到...

冇睇過齣卡通,無從辯證,但日本人的思維,好多時真係嚇死你!

Betty 提到...

朋友说这部戏非常成功, 因为看完可以惹来那么多人谈论.

我们几个看完戏之后吃饭, 就是不停地讨论它的剧情呢.

陳大文部落 提到...

死啦,我好鐘意我部相機喎,又對我部好靚聲嘅擴音機愛不惜手,咁根據香港道德標準,我係咪又應該被歸納為『戀物狂』???

而戀物狂,又可以再引伸到『變態佬』???



我好驚呀.......點算好呢......

我而家又對住部電腦呀( 唔係點回應呢 ),又會唔會歸納為『電車男』呀....?


........

黑人 提到...

一睇佢d 用字,就知道係無間道扮盲光社啦

好心佢扮似d,激嬲多d人反盲光社先至係正路

Betty 提到...

原本有嗰版本好似盲光社, 呢嗰修改了的版本虽然讲多D 激进野, 但反而无甘似盲光社.

匿名 提到...

好明顯呢個group同行文係有人學明光社來寫, 玩野啦, 邊有基督徒會自稱老虔基督徒 谷精上腦架....., (你知谷精上腦怎解嗎?), 不過玩得幾有趣, hahah

匿名 提到...

呢位"浪子回頭"頭腦有點問題!

SR

陳大文部落 提到...

睇左,好敗筆。

咁仲衰,反而為盲光社平反,盲光社大條道理話:『由於好多人真係迷左途,所以呢,我地盲光社就身負重任喇』。

仲要加埋個反民建聯同盟,真係連民建聯都多謝晒喇。

自稱『谷精上腦』,你估高登咩,真係啲硬膠人成事不足,敗事有餘,我反而覺得係盲光社無間道自己特登整出嚟,等外界有一錯覺:

睇下,原來所盲光社嘅人,真係咁無厘頭㗎!

我好想寫篇文 diu 下呢班膠人。

eric 提到...

很明顯不是教會中人的文筆。

"我好想寫篇文 diu 下呢班膠人。"

我好想睇,快啲寫喇喎。

Betty 提到...

我好想睇,快啲寫喇喎。X2

自由行 提到...

我好想睇,快啲寫喇喎。x 3

篤篤篤撐 提到...

呢條友, 肯定係玩野la, 唔會係真卦...

imak 提到...

佢癡線姐..... 係得佢咁諗姐, 其實佢先係最邪惡!!!!

匿名 提到...

你好,本人是 全球投訴《崖上的波兒》大行動 發起人,
可能閣下對本人用意有點誤會,
本人乃性開放派兼反互聯網規管派,
建立此群組之目的為「曲線」反監管,
希望閣下能夠明白。

請留意群組類型。

歡迎透過Facebook聯絡本人。

Betty 提到...

被黑人与陈大文估中啦.