2009年1月7日 星期三

法国大革命


香港历史博物馆有个专区讲法国大革命. 资料不多, 中午吃完饭去走走, 当散步消消胃气.

7 則留言:

聶秀康 提到...

於我祇是記得1789年巴士的...紅白藍國旗瑪麗安東尼斷頭台...冇啦!
有冇分比架?

匿名 提到...

HA? 你今天去了? 我有沒有碰見你? 我十二點幾至一點幾也在啊.....

Betty 提到...

葉一知:
HA? 你光靠那几幅细相, 就可以认得出我吗? 我是由一点行到点半.

3ear:
>>有冇分比架?

詩白爾 提到...

小詩今日都有去睇
但外國人居多
唔係見到D中文字同實Q嬸嬸
仲以為自己去左外地博物館

Betty 提到...

香港历史博物馆几舒服, 可惜细左D, 将来有新内容不知道摆边度好.

市場維京人 提到...

諗起孤星淚。

Betty 提到...

是吖, 入到场里面, 我都想起这个musical, 尤其是我看到某张18世纪的人像画, 里面有个人好像电影版里面的 Javert.