2009年1月10日 星期六

化妆的艺术

以前因为皮肤敏感及懒 (主要都是懒), 所以一直都没有去学化妆. 可是看了袁彌明教化妆的 video 后, 觉得这简直是一种艺术. 用自己的面作为画布, 然后画出一幅美丽的图画. 所以2009年的新年愿望是医好血毒的病后马上学化妆.

选make-up base


粉底+concealer


Liquid foundation


最快可以出門口的粉底


Face shadow, loose powder


我的推介mascara


Eyebrow


Eyeshadow


五色眼影


Eyeliner


睫毛夾推介


Blush


Mascara


lip stick


Lip tint, lip gloss


終極落妝大法


Dry Clean Brush

10 則留言:

匿名 提到...

化妝真係一門易學難精既學問. 尤其唔代開, 真係化好耐都未出得門口.

祝你早日如願以償..學化妝!

Betty 提到...

十几岁的时候觉得甘年轻, 皮肤又白又滑, 都无斑点, 驶乜化妆? 所以学都懒得学.

到左二十几岁, 返工甘忙, 睡觉都无时间, 种化妆? 所以无化.

过左二十五岁, 有血毒, 块面越来越烂, 烂到出晒血你种油D 野上去? 甘样又唔化.

所以到左现在就来三十啦, 都种未识化.

梁奕 提到...

以你氣質...唔使化都靚啦...自自然然好呀^^!

Betty 提到...

氣質系一样好鬼异的赞美词, 当一个女人唔靓的时候, 赞佢有氣質好似比赞佢靓更好. 而且氣質又好似比靓"high class", 更胜一筹.

但其实即是一个有氣質但唔靓的女仔, 始终都系唔靓哦....

Anyway, 我想讲系, 看了袁彌明的video, 我觉得化妆原来都几有趣啊. 当然未病好都不能够玩住.

中男 提到...

女人如何靚都要化少少妝好,你可能去過日本,連阿婆都會化,後來先知道原來她們為靚都係次要,化妝對佢地是一種對人的禮貌

梁奕 提到...

祝早日康復化靚靚裝...
希望到時有機會幫你拍照吧^^!

聶秀康 提到...

於我來說化妝一種禮儀,東方人面色偏黃,眉毛稀疏,五觀模糊,適當的化妝會令自己看起來精神些,但現今的誇張眼線七眼蓋膏,假眼睫毛...全不是我杯茶!

Hana 提到...

Denzel Leung ,幫小瓶子拍照時叫埋我吖!我係你嘅小fans

Betty 提到...

帮我拍照都系好遥远的事啦, 不如帮 hana 拍先啦, 佢甘靓女.

梁奕 提到...

HANA,
太客氣啦,我先係你FANS...~.~!

小瓶,
"帮我拍照都系好遥远的事..."來日方長,總有機會...祝:快D康復,上靚裝,影靚相^^!