2009年1月20日 星期二

现代女尼


今日在 Sogo见到两位师太, 一身佛门打扮, 头发剃得一丝不剩, 拿着大包小包, 在名牌手表的柜台前左看右看. 佛家常言到四大皆空, 原来空的只是我的荷包, 师太们的钱包可涨着呢.

21 則留言:

篤篤篤撐 提到...

係呢個女尼o甘索 ?

聶秀康 提到...

教宗更是喜歡prada產品呢!
朋友的密宗師傅帶的是金勞呢。

Betty 提到...

篤篤篤撐:

我见的女尼是俆娘半老, 风韵"无"全.

由于看女尼shopping 太惊讶, 所以没想到拿收听电话拍照, 唯有用美艳女尼的照片顶住当先.

Betty 提到...

聶秀康:

我记得香港某主教的圣诞祷文, 讲过类似现在的人太着重物质之类的说话, 那么他们的行为举止, 又是否现代人的典范?

C+ 提到...

i used to go to a catholic school and my headmaster is a sister that wears chritian dior and drives mercedes benz. since then i refuse to participate in any school related fund raising projects. =)

陳大文部落 提到...

下次你保持冷靜,用手機拍埋條片唔該。

我一定會幫你扔上 Youtube,就算有人找源頭都係我 account ,你一定無事。放心。

陳大文部落 提到...

咦?乜 sister 唔係有套修女制服㗎咩??? 竟然著 C.D ?

咁有無 Tiffany 介指 + Agnes.B 手袋 + Dior 2009 閃光低腰超緊身牛仔褲 + L.V 腰包 襯埋一個 full set 呢.....@@"V


( 你都咪話,可能真係有...)

Betty 提到...

陳大文部落:

好, 一定... 这次我挂住O 嘴, 反应太慢,下次一定拍下.

Betty 提到...

C+ :

I remember the sisters in our school also drives mercedes benz, is that a kind of catholic standard?

卡臣 提到...

SISTER ACT....修女也瘋狂

匿名 提到...

你post的照片好驚嚇,睇埋你的漫畫樣好核突油麻地feel.

Unknown 提到...

女尼修女都係女人
已經沒有男人既護
活在當下, 最緊要享受
哈哈

Betty 提到...

匿名:

天生系油麻地feel 都无办法, 我都想天生有个半山 feel, 可能你送我一两座半山豪宅, 地灵人杰会令我多D 半山 feel.

匿名 提到...

我見過喇嘛成手最in 電子產品. 我肯定佢部相機貴過我手揸o個部多多聲.

南蠻人 提到...

對,師太可是一個好職業呢!

eric 提到...

師太消費,解救疲弱經濟,普度眾生嘛。哈哈。

聽說有很多假僧侶,以吸金為首務,一脫下袈裟便嫖賭飲吹的。

Betty 提到...

哈, 人有多面, 我觉得脱下袈裟, 带番顶帽或者带假发, 然后才出来shopping/嫖賭飲吹, 会好D.

L L 提到...

有日我去打牌途中遇到師姑,輸到仆!

Betty 提到...

校长是否因为心存歪念, 所以....

火女 提到...

如果可以的話咪脫下袈裟後先去shopping囉!

何必搞到d人側目!

Betty 提到...

海火火女:

无错, 人格分裂都唔好分到出面.