2009年1月15日 星期四

Koji Curving Eyelash Curler


看了袁彌明介绍睫毛夾, 去了City'super, 但找不到, 可能已经卖断了. 后来行过Sasa, 发现剩下一个, 立即买之. 袁彌明介绍的时候, 说City'super 卖HK$95(原来她记错, 是HK$125), 我今天在Sasa 买是 HK$118了.

8 則留言:

聶秀康 提到...

eye lash curler 冇用好耐...夾得多甩毛架瓶仔...

Betty 提到...

甘你有无用mascara?

我平时返工不会用, 也不会化装... 但我见最简单的化装系搽粉底+mascara, 所以就买左嗰夹先.

自由行 提到...

我太短, 夾唔到!
不過小心唔好跌落地, 跌得多會歪, 夾唔到!

聶秀康 提到...

我用任何牌子的mascara超過三小都變熊貓所以好少用curler更加冇用,每天會化淡妝令自己看來精神點.

Betty 提到...

甘你试过Loreal 未?

匿名 提到...

Loreal試過了...有一隻Bourjois法國品牌算係最好的了.冇乜點甩色$100在屈臣X.

3ear

肥貓 提到...

睫毛夾真有erica講得如此好用嗎? 你在那間sasa買的 ?

Betty 提到...

我在尖东嗰间SASA买, 真系几好用哦..一夹就OK.